پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226179
شايعه اي عجيب شايد هم واقعيتي مخفيانه/ شاه ماهي نقل و انتقالات، نيم فصل در پرسپوليس!؟
تاریخ انتشار : 1395/06/14 14:52:19
نمایش : 1312
در آستانه عقد قرارداد ساسان انصاري بازيکن سابق پرسپوليس با تيم فوتبال فولاد خوزستان، شايعه عجيبي در رابطه با اين انتقال مطرح شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد از جدايي ساسان انصاري از سرخ‌پوشان پايتخت، در حالي که برخي از مسئولان تيم فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرگزاري‌ها عنوان کرده بودند باشگاه فولاد هيچ اقدامي براي جذب اين بازيکن نداشته است، اين اظهار نظر خلاف واقعيت بوده است و ساسان انصاري طبق قرار قبلي بايد امروز  يک‌شنبه در دفتر باشگاه فولاد حضور پيدا کند تا قراردادش را به امضا برساند.


بازگشت انصاري به فولاد خوزستان مسئله عجيبي نيست اما نکته مهم موضوعي است که شايد باور آن سخت باشد، اخبار رسيده حکايت از آن دارد که باشگاه پرسپوليس تهران رضايت‌نامه ساسان انصاري را فقط براي پيوستن به تيم فولاد خوزستان صادر کرده و هيچ مبلغي هم در قبال اين رضايت‌نامه از باشگاه فولاد درخواست نکرده است. اين موضوع البته يک دليل ويژه داشته که به سروش رفيعي بازيکن سرباز تيم تراکتورسازي تبريز که ماه هاي آخر خدمت سربازيش را سپري مي کند مربوط مي‌شود. بازيکني که طبق اخبار رسيده، در قبال آمدن ساسان انصاري به فولاد خوزستان، راهي پرسپوليس مي‌شود و در نيم فصل دوم براي اين تيم تهراني توپ مي‌زند.


بر همين اساس پيراهن شماره 7 تيم فولاد که از سوي مربيان اين تيم براي سروش رفيعي کنار گذاشته شده است، بعد از امضاي قرارداد ساسان انصاري از سوي مسئولان تيم فولاد به اين بازيکن اهدا مي‌شود.


خيلي‌ها سروش رفيعي را شاه‌ماهي نقل و انتقالات نيم فصل مي‌دانند و بايد منتظر ماند و ديد تکليف اين بازيکن تکنيکي و خلاق  چه مي‌شود.

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html